Sabtu, 10 April 2010

Puteri UMNO Sinonim Dengan IT

Puteri kagum dengan blog UMNO Jerantut yang ditulis oleh warga spu adalah suara prihatin umno Jerantut. Tahniah, ada orang yang menbangunkan blog untuk umno Jerantut. Bukan mudah untuk merancana sebuah blog macam spu. Silap-silap jadi "goblog".

Masyarakat kita sudah prihatin pada IT. Banyak kampung dan desa sudah ada pusat IT yang lengkap. Dasar kerajaan dalam membangunkan rakyat luar bandar yang seimbang dengan bandar mula membuahkan hasil.

Peranan puteri dalam pilihanraya adalah mengandalikan IT dipusat mengundi. Dalam usia remaja itu, sesuailah peranan itu diberi oleh kepimpinan parti. Sejak puteri umno Malaysia ditubuhkan, besarlah peranan puteri dalam mengendalikan IT disemua pusat mengundi. Puteri bekerja tidak memikirkan imbuhan dan bermati-matian. Itulah sumbangan yang puteri manpu laksanakan.

Di Jerantut, Puteri bersuara dengan lantang agar pusat-pusat IT terus menjadi isu pembangunan penting, suara ini tidak pernah mati. Itu lah sebabnya segala pusat IT dipantau oleh puteri. Dipejabat puteri sendiri menjadi kilang IT untuk generasi baru.

Puteri mahu melihat IT menjadi darah daging masyarakat Jerantut. Kalau tidak ada puteri, sudah tentu tiada orang membaca tulisan blog spu.

Oleh itu puteri akan terus berjuang dalam mengembangkan IT walau apa halangan. Terima kasih spu, melambung puteri sampai kelangit.

Tiada ulasan: