Sabtu, 12 Jun 2010

HANGAT TAHI AYAM

  PAS JANGAN MIMPI TAWAN PAHANG


Wakil Dewan Pemuda Pusat Pas M.Iqbal M.Sharif telah mengkritik pemimpin Pas sebagai 'tahi ayam' dimuktamar parti itu diKota Bharu, kerana tidak bersungguh melaksanakan program 'jom masuk Pas' dan 'orang muda geng kita'.Wakil pemuda Pahang pula mencadangkan jika Pas inginkan kuasa kePutrajaya sebagai PM, terlebih dahulu mesti tawan Pahang kerana diPahang boleh sasarkan kawasan Felda yang selama ini menjadi kubu UMNO/BN.

Puteri mengingatkan pemuda Pas, jika ingin menawan Pahang langkah mayat puteri dulu.Selagi puteri masih hidup jangan harap!. Soalnya, apa tujuan tawan Pahang jika calon PM bukan dari Pas sebaliknya Lim Kit Siang atau Anwar Ibrahim?.Pada Anwar dan LKS, tidak ada bau langsung tokoh Pas boleh jadi  PM. Pemuda Pas kritik pemimpin sendiri sebagai ' tahi ayam' pada hal pemuda Pas banyak cakap seperti 'punggung ayam'.

6 ulasan:

one one no belen berkata...

Salam.Sebagai seorang ahli UMNO.saya berpendapat tidak ada gunanya kita memperkatakan tentang parti yang kita bukan ahlinya.Lebih baik kita menguatkan parti kita dari mengambil tau masaalah dalam kain parti lain.Adakah UMNO sudah kuat? adakah puteri UMNO jerantut sudah kemas?,Kemaskan diri kita dulu sebelom kita tertewas di PRU 13 nanti. itu yang lebih penting

nadaputeri J berkata...

Menyegar,

terima kasih komen. Kami akan menyerang siapa sahaja yang kami rasa patut serang asal umno kuat. Ia tak kira dari dalam atau luar parti. Bila teropong mata kanan kami dibesarkan pada hujung senapang dengan tepat pada tanda + ia akan meletup.sasaran akan rebah. PLKN telah ajar kami menembak tepat. Tqu

||Aku Pemikir|| berkata...

Salam blogger,

Minta link dan men jadi followernya dan minta jika saudari juga sama link kan dan menjadi follower blog saya. moga dapat bertukar pandangan dan idea.. :)

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com/



khairul hafidz,
anak kelahiran Mentakab ,Pahang
UNPAD, Bandung

Tanpa Nama berkata...

nak jaga UMNO jerantut pun tak larat...

Sudah ler weiii

Tanpa Nama berkata...

nama pun mimpi cik kiah oooiii..sapa2 bole mimpi..sama ler aku mimpi nak cium awok pun tak de hal nyer...
jadi bodoh UMNO kalau dpt org mcm awok nih

sembang kedai kopi berkata...

Em kami ikut kemana saja anda bawa? kesiannya.Ramai lagi orang yang yes man dalam UMNO ni yek. kesiannya.gi lah ikut masuk longkang :-)