Rabu, 14 Julai 2010

PUTERI SELAGOR SENYAP JE? APA CERITA ISU PASIR ??

TAK KAN MAIN FACE BOOK

SAHAJA, NEGERI KENA JUAL

OLEH DAP/PKR

Hoi... ! rakan-rakan puteri UMNO Selangor, tak kan diam je negeri dah kena jual. Sekarang jual pasir esuk jual orang! Mana dia heroin-heroin yang kami pilih tahun 2008 dulu?

Tak kan main facebook dan menggedik sahaja. Bangunlah buat perjumpaan ramai-ramai bagi tahu yang negeri Selangor tu PKR dan DAP gampang tu dah jual. Itulah kerja kita sebagai barisan hadapan?. Kami yang duduk diluar ni pun dah sesak dada mendengarnya.

Kita puteri kena berani, jangan takut-takut. Berani kerana benar. Kalau kita takut hancurlah bangsa kita. Tergadailah tanah air kita. Inilah perjuangan UMNO dimana sejarahnya menebus balik tanah air kita dari penjajah. Maka ada yang nak menjual semula maka kita tidak harus berdiam diri.

Jangan tanya macam mana bahagian, macam mana pemuda, macam mana wanita. Kita buat cara kita mulakan kesedaran dikalangan rakyat bahawa binatang gampang itu sudah jual negeri.

Ketua Puteri UMNO Malaysia tu jangan jaga Sabah sahaja. Kerja dia sudah jaga Malaysia tau tak?. Jangan buat tak peduli sahaja hal selangor itu. Ini kami tak pernah dengar pun bersuara lagi, mengapa lembab sangat?.

Kami bukan mengada-ngada nak campur tangan. Tetapi isu ini sudah jadi isu nasional. Jual negeri, sebab itu kami bersuara. Jika perlu kami bantu, kami sedia membantu.

HIDUP PUTERI SELANGOR!

Tiada ulasan: